torsdag den 21. marts 2013

Shop amok... (NEW IN!!)

Har ruineret min mor!! Købte for over 1000 kr i gina tricot (inkluderer fed wanna be læder jakke!!) Og for omkring 700 i Matas.

I matas var det den længe ønsket miss dior parafume, den har været på min ønske liste siden sidste år eller noget i den stil. Jeg er vild med dens duft!! Den kostede 565 kr.


Også i matas købte jeg en ny eyeliner, det er en flydende. Den er lidt sjov da den har tre dutter for enden så man påføre den som tre små prikker, men damen i matas anbefalede den så krydser fingere for at den er god? Den var dog lidt dyr, 195 kr.



I gina tricot blev det den er mega bløde sandfarvede sweater med glimmer skær. Den er så behagelig at det næsten er helt absurd? Elsker den!! Den kostede 149,50 kr. men den er helt klart det vær!!


Den næste syntes jeg bare var så cute!! Det er en simpel lidtgennemsigtig t-shirt med ordet meow! på. Kunne bare ikke stå for den? Den var heler ikke vildt dyr, 149,5 kr. Er vild med den!!


Den næste ting var også fra gina tricot, en sort neglelak. Ved godt det er en lidt heftig farve til neglene men har bare længe ville have en, så nu besluttede jeg mig for det var tid!! Den kostede 30 kr.



Den næste var den dyreste og mest eksklusive ting jeg fik, den kostede 600 kr. Det er ikke ægte læder men jeg syntes bare den var fed, er endnu ikke helt sikker på om jeg vil beholde den men der er 8 dages fuld returret så det fint.


Så købte jeg også en hvid top til at have på inden under meow! trøjen. Den er simpel og et musthave i sin gaderobe? Jeg er glad for at jeg fik købt en for ind til videre har jeg kun en i sort. Den kostede 59 kr.


Sidst her har jeg et falsk tatoverings ark, det kostede 59 kr hvilket er lidt dyrt med jeg er bare så vild med det!!! Især Shhh... tatoveringen om man kan sætte på fingeren.


Og min bog på biblioteket er også kommet, det er vandrende sjæle som er skrevet af Stephnie Meyer som er forfatter til twilligt bøgerne bla. det er også den bog der er bag filmen jeg har fortalt jeg vil ind og se, The host.



Godnat, sov sødt!!

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar