tirsdag den 5. marts 2013

Te og atter te!!

Har drukket så meget te at jeg snart har det stående ud af ørerene...

Men kamille te skulle være godt mod forkølelse? Det så også næsten det eneste jeg har fået.

Her er mine tips til at komme sig over en forkølelse:

1 - Sov!!
Det er et gammelt og simpelt tip men det hjælper altså? Man har brug for det når man er skift tilpas, om det så er forkølelse, opkast, hovedpine eller noget helt andet!!

2 - Vetaminer.
Du kan finde det i frugt, juice, Vetaminpiller, bønner, mælke produkter og en masse andet. Vis du er i tvivl om hvor du kan få vetaminer fra kan du slå det op på nettet, men frugt er mit forslag. Vetaminer hjælper dit imunforsvar og er bare generelt sundt. Jeg spiser meget kiwi da der er mange vetaminer i.

3 - Te (Kamille helst)
Det hjælper altid mig med at få det bedre, jeg drikker rigtig meget te når jeg er syg, jeg tømmer ca. fem normal størrelses te krus når jeg er syg og føler at det renser mig helt. Husk honningen!!

Håber det var til lidt hjælp, husk at lufte ud da det er u-sundt at være indelukket en hel dag uden frisk luft!!

Xoxo Mikala <3 data-blogger-escaped-br="">

Ingen kommentarer:

Send en kommentar