tirsdag den 19. marts 2013

Flettninger

Har på det sidste fundet mange flotte fletninger så besluttede mig for lige at lave en lille samling af nogle af mine ynglings fletninger... Jeg har ikke så meget forstand på det så har fundet videoer hvor de gør det :-P

Den første hedder en vandfalds fletning, den er meget afslappet og jeg syntes den er god til at gøre lidt ud af sit hår men ikke alt for meget? Den kræver lidt øvelse (Måtte gøre den om en gang) men så sværd er den heller ikke. Fandt videoen på youtube endnu en bethany video (Jeg ved det...) 

 Den næse er en side fletning agtig ting... den er lidt mere kompliceret (Min blev ikke så god men gad ikke til at starte forfra...) Videoen er også fra youtube men en anden skønheds guru. Hun hedder Brittany Balyn, har ikke set så mange af hendes videoer men hun virker sød og så har hun styr på det :-)


Den næste er i to af de videoer jeg har set, mange kendte er også se med denne hår stil... Den er meget elegant men måske lidt for elegant til skolen? Den kræver lidt men ikke alt for meget, den kræver at man bruger lidt tid på at stoppe de små hår totter helt på plads. Den findes både her og her.


Det her er en meget simpel boheme agtig hår stil, med den lille blomst syntes jeg looket blev fuld endt? videoen er her. Man kan også sætte de små totter foran op som i videoen men valgte at lade dem, da jeg lignede en tosse med dem oppe....

Den sidste var lidt svær at lave så jeg måtte lave den om et par gange (To-tre gange tror jeg) men den endte med at blive okay, langt fra som i videoen men pæn. Syntes jeg i hvert fald? Her kan i finde den....

Jeg ved godt at de alle er fra de to samme videoer men jeg syntes bare at de var smukke alle sammen? :-)

Nu er mit hår totalt ødelagt så jeg vil bare slaaappe af... heeelt af...
måske lave noget te eller kakao? :-)

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar