fredag den 5. april 2013

Tøj inspration, PLL.

Den første er fra urban outfitters jeg er vildt forelsket i den!! Jeg må bare eje den!! Det var en jeg så Hanna have på i PLL, jeg må bare købe den... En dag...

VI MÅ HAVE EN URBAN OUTFITTERS I AALBORG!!

Nr. 2 er fra en hjemmeside der hedder karmaloop, havde heler aldrig hørt om den før... men fandt den her ok fede trøje som også har været med i PLL, igen, Hanna havde den på... Er ikke helt ligså vild med den som de andre men den er ok.


Her på  kmarts hjemmeside fandt jeg den her søde top agtige ting, den har også været med i PLL (Jeg ved det jeg er gået amok...) Er ikke sikker men tror det var Emily der havde en ligene på? Den er så sød...


Den sidste er endda med et billede fra PLL den er fra royalrabbitonline som jeg heler aldrig havde hørt om før? Nå men den er så sød... Jeg syntes den er så flot på Aria, eller Lucy Hale. Tror at man skal købe den lidt stor? Ved det ikke helt...


Hvad syntes i? Køber helt klart den øverste kjole på et eller andet tidspunkt. Vis jeg når det vil jeg have den på til One direction koncert (Hvilket kun er om 30 dage i dag!!)

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar