onsdag den 10. april 2013

DIY - V ryg.

Jeg har så fået lavet den DIY jeg havde snakket om. Fik idéen her fra det med at klippe huld ved skuldrene gjorde jeg ikke fordi trøjen var stram og ikke løs og jeg syntes at det ser bedre ud på en løs en.

Det skal man bruge:
Skarp saks
En trøje du ikke bruger så tit (Eller en du bruger? Jeg fortrækker bare en jeg ikke går med længere)
En lineal (Eller noget andet der er helt lige)
Blyant



Start med at klippe bunden af (Så meget som du fortrækker) jeg klippede meget af som i kan se var den meget lang ^.


Tegn så en trekant på ryggen, fra kanten på ryggen og så langt ned du ønsker.


Begynd så at klippe streger langs ryggen, fra den ene side af trekanten til den anden.


Det næste kan jeg ikke forklare, det er lidt svært, men i videoen her vises det meget godt.


Nå, hvad syntes i om resultatet?
Er selv meget tilfreds, passer perfekt med et par jeans eller et par shorts til sommer?

Håber det var til hjælp?
Den er ekstremt fed at have på og den vil med garanti få et par komplimenter!

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar