fredag den 26. april 2013

New in.

Så var der jo by tur med mor i går. Fandt en masse fede ting, en af dem er dog ikke med her da jeg ikke har købt den endnu (Kiggede på den men skulle lige overbevise min mor om at det var den jeg skulle have!!

Først er der en t-shirt/top fra H&M til kun 79 kr. Teksten siger " I never liked you anyway." Syntes den var sød/sej men den er dog rimelig stor, vil gerne have haft en i small men de havde kun medium.

Nr. 2 er også fra H&M til 129 kr. det er en trøje hvor der står " I ♥ skaterboys" Er vild med den, det er en crop top så den bliver vildt fed til sommer. Shortsene var også nogle jeg købte, fra H&M til 199 kr.

Så var jeg i matas hvor jeg meldte mig ind i club matas, og fik den her goodie bag, ikke noget man kan bruge så meget men gratis ting er altid rart, der var et shine styllings produkt som er dejligt men resten er bare prøver.

Her er så lidt forskelligt fra matas, en ansigtsmaske da det jo er vigtigt at pleje huden (Plus den kostede kun 10 kr.), en toner da jeg manglede nogle gode ansigts produkter og mahattan cleaface svigter aldrig(Den kostede nogen og 40 kr og var på tilbud), midt i er det stylling produkt jeg fik i goodie bagen og noget som jeg ikke fik taget billede af var min tør shampoo som også er fra mats egen serie, til lidt over 30 kr.


Så alt i alt fik jeg shoppet rimelig meget syntes jeg selv. Købt og Arizona tea i søsterne greene til 15 kr stk. lækkert!

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar