tirsdag den 12. marts 2013

Hair updoes ♥

Har afprøvet nogle forskellige hår opsætninger i dag, håber det noget i kan bruge til et eller andet? Jeg undskylder på forhånd de dårligt lavet opsætninger og mit ansigts udtryk :-P

Den første er en simpel hestehale, med alt håret trukket tilbage osv. Den er rimelig simpel og ikke så svær at lave?


Den næste er en klodset lidt sjusket knold, jeg sætter ofte mit hår op sådan for at skjule en dårlig hår dag. Et godt lille tip...

Den næste her er min ynglings, det en sjusket udgave af fletninger? Jeg syntes det er en sød frisure, man kan også sove med den og vågne op med søde bølger/krøller. Er det bare mig eller er den cute? :-)

Den sidste er lidt kikset og jeg går ikke rigtigt med den i skolen da jeg ikke er helt fan af den men den kan være vildt flot til nogen? Jeg laver den nogen gange når jeg sider og laver lektier for at få håret væk fra hovedet.
Hvilken er jeres ynglings? Er der nogen af dem i ikke kunne finde på at lave? Eller nogen i godt kunne?

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar