lørdag den 16. marts 2013

Mine smykker

Har vil vise jer mine hverdags smykker, så her er de så....

Det første er et lille hjerte, på en meget simpel sølv halskæde, tager den næste aldrig af da den ikke er tung eller noget (Glemmer altid at jeg har den på...) Det er en halskæde min mor købte til mig for min konfirmation.


Det næste er noget jeg fik i konfirmations gave af min moster. Et skagen ur, meget simpelt og klassisk, hvilket jeg elsker. Har det altid på, hvis jeg ikke har det på føler jeg at jeg mangler noget.

Det næste her er mine farverige armbånd, de giver farve til alle mine tøj sæt da det nemt kan blive for farveløst nogen gange. Har 6 One Direction armbånd, et med hver af drengenes navne på, og et hvor der står 1D på, et børne cancer fonden armbånd (Det store grønne) som man får når man støtter dem og sidst men ikke mindst et perlearmbånd jeg fik af min skole lille søster (Laura) på min gamle skole. Hun var den sødeste pige jeg kunne forstille mig. Men da jeg flyttede skole mistede vi kontakten.


Så har jeg tre spining ringe som er fra mine søskende i konfirmations gave. De er vildt søde og jeg har det også altid på.


Sidst har jeg et arvestykke, det er en sølv ring jeg fik af min mormor, den passer kun på min lille finger men jeg bruger den alligevel. :-)

Det var egentlig bare det jeg bruger til hverdag, vis jeg har lyst tager jeg en til halskæde på en nogle øreringe men det her er det jeg har på hverdag.

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar