fredag den 21. december 2012

Så har jeg jule bagt!! ♥

Og der blev bagt i lange baner!! ♥


Ser det ikke bare fantastisk ud :) 
 
De smager også fantastiske!!
Vi fik da også bagt vanilje kranse :P
 
70 vanilje kranse og  39 romsnitter ♥

I ♥ KAGE

Da jeg så kom hjem fra min moster (Hvor jeg havde bagt i mange, lange baner!) 
Havde mine forældre (Mest min far med kreativ hjælp fra min mor) 
Rykket fuldstændig om på mit værelse (På en god måde)!!!
 
Og jeg elsker det....

Der skal nok komme nogle billeder fra værelset...
 
Tror dog ikke rigtigt jeg har nogle pæne 'Før' billeder :)

Jeg fik også lige lyst til at udsmykke min gamle guitar på en... 
Klistrede men dog festlig måde!! :) ♥
 

 Undervejs...


Og det færdige (Hippie agtige) look :D ♥

Jeg tror jeg vil have den op og hænge på væggen? :) 

Tror jeg vil sætte mig til at se en film eller noget nu...
Så god nat og god jul her fra 

Xoxo Mikala ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar