onsdag den 26. december 2012

I'm fat!!

Så er jule næsten ovre?

Naarh... den er kun lige begyndt for mig i hvert fald♥
I dag tager jeg til jule frokost med min mors side af familien
og i morgen er det jule frokost med fars side af familen... 

Puha!! 
Der bliver hyggeligt men hårdt.... Og jule mad er alt andet end slankende!! ;-)

Nå men julen var fed, vi havde besøg af min morfar, min moster og hendes mand, Finn. Det var top hyggeligt og top dejligt!! ♥

Jeg fik self. nogle gaver (Selvom det ikke er det julen burde handle om vil jeg dele det med jer):

 Først og fremmest min nye føntorre som også laver krøller!! ♥ 
(Der kommer mere om den senere!!Den er vildt fed!!)


En 1D bog ;-)


Øreringe fra pilgrim :-)


 Den her vildt fede danse film!! ♥


Min ONE DIRECTION kalender!! ♥ :-)


Et sæt med mascara og eyeliner :-*


En vildt fed taske fra Oill som jeg har ønsket mig!!  ♥


En sød halskæde fra en af mine dejlige veninder!! ♥


Og sidst men ikke mindst nogle cute lyseholdere som også er fra nogle seje veninder!!♥♥


Alt i alt nogle rimelig fede ting!! ♥

Men som sagt handler julen IKKE om gaverne (I hvert fald ikke kun om gaverne)
Det minder den her dejlige jule sang (Sunget af den skønne Taylor Swift) mig om den hedder christmas must be something more og det er nok min ynglings jule sang i år :-) ♥

Forsat glædelig jul og godt nytår

Xoxo Mikala ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar