søndag den 16. december 2012

18 grader i december!! ♥

Jeg ved det lyder mærkeligt?? Men ikke vis man tager til EGYPTEN?! :D 



Her er jeg så... i Egypten... i december. 
Hvilket føltes vildt mærkeligt...Undskyld at jeg først fortæller om det nu
 men jeg gik lidt i panik da jeg skulle have pakket... så igen undskyld men jeg opdatere jer nu!! 
Vi tog af sted lørdag til Hurgada som er en lille havne/turist by der ligger ved røde havet. 
Jeg var der med det meste af min familie (Lille bror og forældre, min søster blev hjemme og passede gymnasiet)
Vi spiste god mad og det var super en fed ferie!!
Dog glæder jeg mig til at se mine veninder igen!!

Inden jeg lige slutter her fra fra nu vil jeg ligge give jer et link til mine to veninders blog Ida og Ida ♥ Tjek den ud!!

Xoxo Mikala ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar