onsdag den 19. december 2012

Trøjen er fed!!

Jeg ELSKER min nye trøje og i vil også elske den!!♥

Det var liiidt avanceret at lave den men vis man gør det grundigt uden at skynde på sig selv
så skal det nok blive den fedeste trøje du har haft LÆNGE!!♥:)

I skal nok få et billede nu... 
Er i klar?!

Klaaar?!

Er i sikre?!
3, 2 , 1

NU!! ♥

Sådan!! ♥ :)

Men ellers sker der ikke noget jeg har lyst til at fortælle jer? -.-'
 Jeg skal bage kager med min moster fra klokken 14 af... inden det skal jeg ikke noget (Skal ikke i skole)
Jeg sover længe og det er ikke fordi jeg pjækker!!

Jeg har meget hovede pine pga. noget med min nakke som jeg ikke ORKER at skrive om,
så jeg holder altså fri en gang om ugen :(

Men hvad skal i lave i juleferien? Jeg vil meget gerne høre om det!!
Skriv en kommentar...

Det vil betyde en hel del for mig!! ♥
Det var vist alt indtil nu...

Xoxo Mikala♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar