tirsdag den 18. december 2012

Nitter gør ondt...

Så gik jeg i gang!! 

Med trøjen altså, ind til vidre er den flot men jeg skal nok nå at smadre den på et tidspunkt? 
(Det vil være typisk mig!!)

Jeg fik i dag også køb næsten alle de sidste jule gaver, lad os nu håbe at de falder i god smag?? 

Nå men jeg kom fra den trøje... 
Jeg har fundet en video på Youtube med Bethany Mota da gør de som jeg er i gang med? :) 
De nitter jeg har købt skal trykkes ind på samme måde som hendes, så det en god guid!! Nitterne er som sagt før købt i Panduro hobby og jeg endte med de guld da de ikke havde flere sølv (Pis og møg!!!)

Jeg skal nok tage et billede af min trøje når den er færdig?♥ 
Formentlig på....

Nitterne gør vildt ondt når man skal trykke dem ned men det er det værd!!♥♥ :)

(Skriv endelig vis i ikke forstår guiden i videoen så kan jeg selv forklare det!! ;-* )

Xoxo Mikala ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar