lørdag den 28. april 2012

Konfirmation!! Og Fie...

Sååå.... 
I morgen sker det!! Jeg skal endelig konfirmeres og alt er ved at være klart. 
Jeg har fået lavet fine negle....
Og lidt krøller som i kan se... 
Lakken er meeeeget lys lyserød og med en sød lille sten på,
 Jeg elsker dem de er så dejlige at røre ved og alt muligt!!
 Jeg fik dem lavet hos jomfru ane welleness og det er super godt sted :)

Min kjole er hvid... Billede af mig på dagen kommer!!!
Jeg glæder mig sygt meget og alt er bare gjort klar nu... 
jeg har været ude og pynte stedet op
med tyl og lys og blomster og sløjfer og duge og glas og tallerkner og bestik og og..... En masse andet:D 

Ellers sker der ikke så meget andet i mit liv...
 Jo jeg har glemt at fortælle jer om et job jeg har... 

Jeg har egentlig haft det længe nu men vil lige fortælle om det, jeg går tur, med en hund, 
der hedder Fie!! :D 
Jeg får 25 kr. for en halv time og jeg elsker det!!
 I går måtte jeg så forsømme Fie da mine negle skulle laves...
Det var lidt øv :(

Xoxo Mikala ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar