lørdag den 7. april 2012

Noveller og Kaos!!

Ja.... Da dette er mit første indlæg vil jeg starte med at beskrive mit liv!
Det helle er kaos lige nu.... Min konfirmation er om blot 22 dage og jeg kan ikke holde det ud længere!! Jeg skal skrive en tale og i dag gik jeg også i gang med en sang til min venindes konfirmation som godt nok først er den 17 maj men.... ARGH!! Jeg er også gået i står... ikke sådan generelt men i mine noveller? Det er lidt... Ja... Og der er nogen der er træt af at jeg ikke skriver så tit... Men det sådan det er ellers kan det hele ikke hænge sammen, og når jeg siger at der er nogen der er træt af det mener jeg mine læsere på Movellas(Især dem der læser Adris), som er en hjemme sider hvor man kan ligge noveller ind.... vis der er nogen der er blevet nysgerrige (Som om der er nogen der læser det her -.-) så hedder jeg Minni ♥ der inde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar