torsdag den 26. april 2012

Konfirmation, små sko, is og kage!!

Tik tak tiden går
Snart er det søndag d. 29 april også kendt som min konfirmations dato!!! 

Og der er så meget der skal nås, først og fremmest skal jeg have lavet negle,
 hvilket egentlig skulle være i dag men der gik et eller andet galt 

Da vi kom ind på kosmetolog skolen var der lukket?! 
Alt jeg kan sige om det er at jeg virkelig ville fraråde at bruge det sted... 
Og ja, vi havde en tid. 

Nå men vi (Som i mig og min mor) 
Gik ind i noget der hedder jomfru ane wellenes og fik en tid i morgen klokken 12
hvilket også betyder at jeg skal gå tidligt og går glip af fredags kage :o 

Nå men jeg har med andre ord rigeligt at tage mig til... -.-'

I forgårs var jeg så inde og kigge på flade sko til konfi og faldte (Ikke bogstavlig talt :P ) 
Over disse fede sko... 

Jeg tvang min far til at give mig dem men de vidste sig så at være for små!! :( 
Øv bøv jeg har store føder...


 Nå men jeg forsøger at holde styr på alt osv. og tror nok det hele skal gå... 
Nogen gange har jeg bare brug for at slappe af med en skål is... 

Eller to :D


Og sidst men ikke mindst må jeg bare fortælle jer om en ny (For mig) opdagelse... 
Kaldt 5 minutters kage!! 

Og ja som det lyder er det en kage på fem minutter... 
Har ikke selv lavet den endnu men jeg skal nok tage et billede af det når jeg gør,
 vis i vil kan i gå ind og se opskriften her:


Xoxo Mikala ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar