torsdag den 19. april 2012

Noveller, Noveller og Noveller!!!

Ja.... For tiden er der ALT for mange noveller jeg skal skrive på.... Vi har fået en opgave i skolen, hvor vis kulle se tre kort film og så skrive dens handling om til en lille novelle... Selvfølge skulle jeg vælge den længste fordi det var den bedste men.... Jeg bliver ALDRIG færdig til tiden... Suk...
Jeg har også gang i en som er til en konkurrence, den hedder Ikk' min og handler i bund og grund om en pige som er bedste veninder med skolens.... Ja populæreste og hun bliver så forelsket i hendes bedste venindes kæreste... ved ikke om noget af det bliver godt?
Sids men ikke mindst vil jeg fortælle om en ny opdagelse jeg gjorde her den anden dag, i andre har sikkert set det for længe siden, men Christian Grimmie og hendes veninde Sarah laver de her skøre videoer som de kalder 'Above all that is random' og som er sange der enden er noget de har fundet på da de optog det eller så er det en masse sætninger de har fået fra 'fans' som jeg tillader mig at kalde med, som de sætter sammen så det rimer... Det rimleig fedt :D Her er så Above all that is random 4 som er en af mine ynglings sammen med Above all that is random 5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar