søndag den 6. maj 2012

Konfirmation!!

Så er alt over!! Altså konfirmation osv. Det hele gik som det skulle og jeg havde de to bedste dag i mit liv!! Jeg glæder mig sygt meget til at vise jer et billede... så.. Her kommer det... Er i klar?... Sikker... Okay! Så kommer det lige... Lige her!!
Er vi ikke dejlige... 
Som i måske kan gætte er det mig til højre.. 
Nej det mig i midten og min bror og søster... Irriterende mennesker. 
Festen gik super... 
Temaet var lyserød og sølv og FLOOOT!! 
Jeg var så glad og fik nogle sjove gaver og indslag.. 
Det var den BEDSTE DAG I VERDEN!!!

Og blå mandag gik også dejligt!! 
Vi grinte os ihjel på en café så alle menneskerne omkring os blev sure men vi havde det skønt... 
så.. We don't care!! :D 

Vi hyggede os og jeg havde det skægt hele dagen

Resten af livet går også godt.. Som det plejer!!
 Jeg overvejer om jeg skal fjerne den flotte konfi. negle lag og ligge en flot ny en? :) 

Men ved ikke helt...

Og så vil jeg også vise jer min veninde's (eller hvad man kalder det) hendes blog  Fie's blog!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar