søndag den 27. maj 2012

The truth is better than a lie og mit nyeste barn!! ♥

Ja... Det er titlen på min nyeste movella :D Jeg er også i gang med et spændene projekt med medforfatter osv. Jeg glæder mig til at kunne fremvise det færdige resultat på et tidspunkt!! Mit nyeste barn er mit elskede Nikon kamara!! Det tager de bedste billeder og er fantastisk... Der vil garanteret komme mange billeder her ind taget med ham (Jeg har valgt at sige at mit kamara er en dreng... Fordi jeg er skør?? :P)

 (Billedet er taget i Oslo hvor jeg også har været, ja jeg har travlt med alt muligt, ved et springvand tæt ved havnen, vi kom med båd)

Jeg forvirre jer totalt lige nu... Nå men ja jeg var i Oslo og der var fantastisk varmt og dejligt... Det var i tirsdags og alt var bare så godt!! Jeg spise lidt for meget på bådens buffet det er alt :P
 
Men historien (The truth is better than a lie) handler i bund og grund om den her pige der hedder Samantha(Også kaldt Sam) som har en tvillingebror der hedder Elliot(Også kaldt Elli). I en tidlig alder viser det sig at Elli, på en eller anden måde, er magiker. Det er det første der adskiller de to tvillinger fra hinanden. Elliot bliver desperat efter at komme ind på den her magiske skole for tvillinger, ender de med at lyve om Sams manglende magiske evne og... Ja så følger mand em fra de kommer på skolen første dag... Jeg skal nok holde jer lidt opdatteret under vejs. Ellers går mit liv godt nok... Jeg skal senere i dag formentlig ned og have en is på stranden med min mor så :)

VISES!! :D

(Undskyld alle forvirringerne)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar