lørdag den 12. januar 2013

Sur!!

Jeg er i virkelig dårligt humør i dag,
jeg har råbt af min mor op til flere gange og har det dårligt med det nu.

Jeg lavede mad til familien og det blev godt, fik lidt bedre samvittighed af det
da jeg ikke altid er så sød eller god til at hjælpe til der hjemme.

Det var en slags ratatouille ala. Mikala med kylling og ris ;-)


Det værste er at de formentlig tvinger mig til det igen
(Og er ikke sikker på om jeg kan gøre det igen??)

Høre en vildt god sang som jeg fandt i dag af den her pige der hedder Jersey Green. 
Hun er 15 og fra Tokyo her kan du finde hendes musik. 
Det er sangen I'm Alright som er en sang hun har skrevet set fra Taylor Swift's side
af det fornylige brud mellem Taylor og Harry Styles(Lækker måsen ♥) 

Vil kravle i en dejlig pyjamas og hygge mig, 
mor laver pandekager så det er ren hygge!!

Xoxo (En kvæstede) Mikala ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar