fredag den 4. januar 2013

At skrive...

Jeg forsøge at begynde på at skrive igen... Men jeg er bare så dårlig når det kommer længere hen i historien?

Nå men min nyeste historie hedder A dream come true og handler om en pige der hedder Summer. Summers bedste veninde, Abby, forslår at summer kunne deltage i X-factor da hun syntes at hun synger så godt. Først er Summer ikke helt med på idéen men det kræver ikke meget før hun går med til det. Men vil presset ved X-factor få Summer til at glemme hvem hun virkelig er? Og er Abby egentlig en ligså god veninde som hun prøver på at være? Læs det selv her :-) 

Nå men kagen jeg bagte blev ikke helt så god men den var okay 
(Ikke et mesterværk men, kage er kage?)

Hygger mig og ser Victorious. 
Ha' en go' weekend.

Xoxo Mikala ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar