fredag den 18. januar 2013

Love to the end. (Og 1000 visninger!!)

Ja nu er det tæt på... 
Jeg rammer snart de tusinde side visninger :o
Det bliver jo ikke anderledes, 
jeg håber bare at 1000 vil gøre det nemmere at få flere til :)

Men jeg er lige nu på ca. 950 så 50 to go!!

Jeg vil gerne vise jer noget helt fortroligt ;-)
Så jeg vil ligge lidt ud af en historie jeg måske/måske ikke 
vil skrive videre på snart...

Håber i vil læse det... 

Here we go.

Titel: Love to the end.

Kapitel 1.

Mellanies synsvinkel. 

 Jeg vendte og drejede mig I sengen og kiggede usikkert over på uret, min krop var rastløs og jeg bedte til at klokken vil være syv. Da mine øjne landede på uret blev jeg skuffet, men det var der det gik op for mig at de sidste seks gange jeg havde kigget på uret havde der stået 05:00. Jeg greb min mobil og kiggede på klokken, Shit. Klokken var 07:34 og mit vække ur var gået i stykker, igen.

Jeg satte mig sukkende op i sengen og svingede benene ud over senge kanten. Tid var der ikke meget af og jeg måtte altså se godt ud i dag? Det var jo d. 14. februar vi ved alle hvad det betyder, Valentines dag, og for første gang, i lang tid havde jeg en kæreste på denne fandens kærligheds erklærings dag. 
Jeg savnede ham som tosset derfor skyndte jeg mig også i tøjet, lagde en hurtig make-up, hvorefter jeg greb mine slidte, 2 år gamle, convers og skyndte mig ud af døren. Man kunne ikke ligefrem sige at jeg linede en million, men måske en tusse? Dårlig sammenligning. Lad os bare sige at jeg lignede en let slidt tusinde krone seddel og ikke en frø.

Jeg nærmest fløj ned ad gaden men mit lange brune hår flagrende til alle sider. Jeg rev min mobil op af lommen for at se at jeg havde missede 24 opkald, alle fra ham. Han hedder ikke ham, det er vel indlysende. Han hedder Nathaniel og er det mest fantastiske smukke menneske på jodens overflade, jeg kunne bare være sammen med ham for evigt. Og det har jeg nok også fået sagt lidt for meget, Tanja er nok ved at være træt af at høre på mig. Men jeg stopper aldrig. 

Okay, kort uddrag men håber jeg har fanget lidt interesse hist og her :-) 

Xoxo (forfatteren) Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar