torsdag den 2. maj 2013

New in (Amok...)


Har købt de her to ting i Salling (Det var dagen inden jeg blev syg, men nu blev det altså først i dag jeg fik gjort det)

Jeg købte en tube top(Eller hvad man kalder dem) Med blonder til kun 30 kr. (Normal pris 60 kr)
Og et par shorts fra global funk ikke et mærke jeg normalt køber men de sad godt, var pænne og billige :-) 150 kr (normal pris 360 kr)


Det næste her gik jeg amok i, de tre sorte e.l.f. ting fik jeg for 100 kr og de tre hvide e.l.f. ting fik jeg for 50 kr. Den gulv/blå mascara er vandfast og fra loreal (Kan ikke stave i dag) Den var på halv pris hvilket var fantastisk.
Lad mig lige forklare hvad det er jeg har købt, fra bunden højre er det en zit zapper
(Et bumse produkt jeg har læst godt om på nettet, har ikke selv fået det prøvet endnu),
ved siden af en lip balm med jordbær duft
(Den giver meget bløde læber!!),
ved siden af en concealer/highlighter
(Som man bruger under øjnene for at se mere vågen ud),
ved siden af en foundation agtig creme med solbeskyttelse i
(Som bliver rigtig godt til sommer for man skal jo huske at beskytte sin hud),
over den i en stor sort pakke er der renseklude
(Og de kan også fjerne vandfast hvilket er dejligt),
ved siden af mod højre en hvid e.l.f. øjenskygge
(Farverne er virkelig fede og der er god pigment i, jeg er vildt glad for den)
og sidst men ikke mindst den vandfaste mascara
(Den har en god børste der gør at den giver mascara jævnt fordelt og den har også en speciel et eller andet der gør at den tager rest mascaren af)

Håber det gav en smule mening ellers så må i endelig spørge. Alt i alt er jeg glad for alle tingene.

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar