onsdag den 1. maj 2013

Er stadigvæk sløj.

Er ikke helt så syg længere, men blev alligevel hjemme da jeg er helt afkræftet efter i går... Jeg fik ikke spist noget hele dagen så jeg var en smugle sulten da jeg vågnede (Ikke helt da jeg stadigvæk havde en smule kvalme). Men jeg vil gerne kunne give jer en masse råd om hvordan man kommer sig over sådan noget men har ikke nogle råd?! Hvilket har været en lille bitte smule irrieterende da man jo gerne vil bliver rask meget hurtigt?

 Nå men tager nok i skole i morgen, selvom jeg ikke er helt hundrede procent frisk. Men næsten.

Håber ikke at i nogen andre mennesker spiser noget der får dem til at have det sådan... Min familie tror at det er pizzaen vi fik til aften der er skylden. Og jeg hader det? Hvordan kan almindelig en fryse pizza fra et normalt supermarked gøre at jeg har det så dårligt...

Prøver at få lavet den New In i aften.

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar