torsdag den 13. juni 2013

Tøj fra Købehavn

Som i nok ved var jeg en tur i Købehavn med klasse sidste uge, hvor jeg selvfølge lige skulle shoppe lidt. 

Det blev til en cap fra bikbok til 150 kr

 

Jeg er vildt glad for den, og så er 150 kr heller ikke så mange penge.

Det blev også til et par VILDT fede shorts også fra bikbok til 200 kr. 


Shortsene er suuuuuper bløde og lækre at have på!!


Købte en tank top i newyorker og så vidt jeg husker kostede den kun 99 kr og den er så lækker og vildt fed!!


Bag på har den leopard mønster og er lidt gennemsigtig 

Den næste her var sådan liidt dyr vis man kan sige det sådan. Den kostede 300 kr


Man viser mave i den hvilket min mor ikke er glad for men jeg syntes at den er super sød. 

Det var så de ting jeg købte i Kbh. 

Håber det var lidt inspirerende? <3

Xoxo Mikala <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar